Przeszczep dziąseł w Turcji

przeszczep dziąsła cena 1
Napisany przez Laurence

Operacja przeszczepu dziąseł w Turcji jest obecnie dość popularnym zabiegiem w jamie ustnej. Celem tego zabiegu jest rozwiązanie problemów związanych z recesją dziąseł.

NajlepszaKlinika.com informuje o przeszczepie dziąseł w Turcji i pomaga zarezerwować operację u wykwalifikowanych chirurgów . Treści te służą wyłącznie celom informacyjnym i nie mają na celu zastąpienia porady lekarza.

Ile kosztuje przeszczep dziąsła w Turcji?

Średni koszt przeszczepu dziąseł w Turcji w Stambule wynosi 500 €. W zależności od Państwa potrzeb, cena może wahać się od 250 euro do 750 euro.

ProceduraCena Turcja
Przeszczep dziąsła500 €

Co to jest przeszczep dziąsła?

Operacja przeszczepu dziąseł w Turcji jest obecnie dość popularnym zabiegiem w jamie ustnej. Ta kosmetyczna operacja w Stambule ma na celu rozwiązanie problemów związanych z recesją dziąseł, która jest procesem zaniku tkanki dziąseł wokół zęba lub całego rzędu zębów.

Recesja dziąseł może być spowodowana wieloma czynnikami. Często wiąże się z zapaleniem przyzębia, gdy tkanka kostna jest niszczona przez procesy zapalne, odsłaniając korzeń zęba.

Może to być spowodowane niewłaściwą higieną jamy ustnej, chorobami przewlekłymi, problemami ze zgryzem, obecnością żyłek i wędzidełek, paleniem tytoniu oraz urazami dziąseł spowodowanymi nieprawidłowym czyszczeniem zębów.

Warto również zauważyć, że kliniki stomatologiczne w Stambule praktykują implantację stomatologiczną na najwyższym poziomie. Implantacja stomatologiczna jest obecnie jedną z najbardziej rozpowszechnionych usług stomatologicznych, dlatego taki zabieg jest przeprowadzany tylko wtedy, gdy spełnione są wszystkie niezbędne warunki, w tym zdrowe dziąsła.

Instalacja sztucznego zęba w miejscu utraconego jest niemożliwa bez dokładnego podejścia do odbudowy tkanek miękkich, które będą otaczać nowy ząb. Zdrowe, przygotowane i nieruchome dziąsła zapewniają bezpieczne wsparcie dla przyszłego implantu dentystycznego.

Niestety, zdrowie dziąseł u większości pacjentów nie może służyć jako gwarancja prawidłowej pozycji nowego zęba. Niespójność dziąseł może być spowodowana różnymi przyczynami, z których najczęstsze to

• zanik tkanek miękkich spowodowany długotrwałym brakiem zęba ;
  • genetyczny niedorozwój dziąseł;
  • recesja tkanek spowodowana chorobami zapalnymi.

Dzięki zaawansowanym technologiom niespójność dziąseł przestała być poważną przeszkodą w instalacji i normalnym funkcjonowaniu implantów stomatologicznych.

Tureccy chirurdzy wykonują niezwykle ważną procedurę dla wysokiej jakości implantacji stomatologicznej – augmentację dziąseł 3D w obszarze, w którym ma zostać zainstalowany przyszły implant, co zapewnia całkowitą odbudowę tkanki miękkiej.

Cele zabiegu przeszczepu dziąsła

• poprawa jakości dziąseł wokół implantu;
  • utworzenie rękawa dziąsłowego;
  • stworzenie niezbędnej objętości błony śluzowej dla grzbietu dziąsła wokół sztucznego zęba;
  • ochrona kości za pomocą odtworzonego dziąsła w strefie implantu.

W celu odtworzenia niezbędnej objętości dziąsła stosuje się kilka technik. Wybór konkretnej metody zależy od konkretnych celów i indywidualnych preferencji pacjenta.

Jak przeprowadza się przeszczep dziąsła w Turcji?

Jeśli tkanka miękka jest niewystarczająca, można ją przeszczepić z innej części jamy ustnej. Zazwyczaj dziąsło jest przeszczepiane z podniebienia, ponieważ właściwości histologiczne podniebienia twardego są uważane za identyczne z właściwościami dziąsła w pobliżu szyjki zęba. Dlatego przeszczep dziąsła przeszczepiony przez dentystę przetrwa dość łatwo i zatrzyma recesję dziąseł.

Procedura ta jest przeprowadzana chirurgicznie. Przed operacją turecki lekarz usuwa zmiany próchnicze w obszarze roboczym i eliminuje stany zapalne. Przeszczep dziąseł w Turcji, w Stambule, jest bezbolesny, ponieważ przeprowadza się go w znieczuleniu miejscowym.

Aby przeszczepić dziąsło, chirurg usuwa kilka płatów tkanki miękkiej z jamy ustnej, z których jeden jest wybierany bezpośrednio obok zęba. Następnie lekarz oczyszcza przestrzenie pod tymi płatami, eliminując stan zapalny, usuwając resztki jedzenia i naprawiając cement korzeniowy.

Rodzaje przeszczepów dziąseł

Przed wykonaniem przeszczepu dziąsła anestezjolog podaje bezpieczne i skuteczne znieczulenie. Podczas zabiegu pacjent siedzi w wygodnym fotelu i nie odczuwa żadnych nieprzyjemnych doznań.

Bezpłatny przeszczep dziąseł

Technika ta jest stosowana, jeśli pacjent ma cienką tkankę dziąsła. Chirurg przygotowuje otwór w dziąśle, który zostanie wypełniony przeszczepem. Wolny przeszczep dziąsła o grubości 2-3 mm jest pobierany z podniebienia, gdzie dostępna jest gęsta błona śluzowa. Tkanka jest następnie mocowana do dziąsła za pomocą cienkiego, starannego szwu.

Przeszczep tkanki łącznej

Technika ta jest stosowana w leczeniu odsłoniętych korzeni zębów. W tym celu chirurg usuwa podnabłonkową tkankę łączną spod błony śluzowej podniebienia, której główną cechą jest dobre ukrwienie. SCTG jest następnie przyszywana do tkanki dziąsła i leczona specjalnymi środkami antyseptycznymi i regenerującymi.

Nasze najlepsze usługi obejmują

• Konsultacja
  • Panoramiczne zdjęcie rentgenowskie
  • Czas i praca dentysty
  • Bezpłatny transfer (lotnisko, hotel, klinika)
  • Znieczulenie miejscowe
  • Antybiotyki, środki przeciwbólowe, płyny do płukania jamy ustnej itp.
  • Opłaty laboratoryjne
  • Bezpłatny pobyt w hotelu (pokój i śniadanie)

Przeszczepy tkanek

Ten rodzaj operacji przeszczepu dziąsła jest stosowany, jeśli pacjent ma wystarczającą ilość tkanki dziąsła wokół zęba. Tkanka pobierana jest z obszarów dawczych – sąsiadujących części dziąsła. Procedura polega na prawidłowym przeszczepieniu płata dziąsła w kierunku korzenia chorego zęba. Tkanka ta jest następnie wykorzystywana do zapewnienia ochrony i utrwalenia.

Okres pooperacyjny

Rekonwalescencja po zabiegu przeszczepu dziąsła nie wymaga pobytu w szpitalu. Pacjent musi jednak pozostawać pod nadzorem lekarskim przez kilka tygodni, aby lekarz mógł monitorować proces przetrwania tkanki. Szwy są usuwane tydzień po operacji, a pacjent nadal przyjmuje miejscowe i ogólne leki przepisane przez dentystę.

W niektórych przypadkach po przetrwaniu implantu zakładana jest nakładka gojąca. Urządzenie to pomaga stworzyć piękne dziąsła wokół nowego zęba, dzięki czemu uśmiech jest jeszcze bardziej atrakcyjny.

Zalecenia dotyczące pielęgnacji jamy ustnej po przeszczepie dziąsła

Regularne wizyty kontrolne u dentysty i dokładna pielęgnacja jamy ustnej w domu mogą pomóc w zapobieganiu poważnym uszkodzeniom wymagającym zabiegu chirurgicznego w Stambule. Inne sposoby zapobiegania problemom z dziąsłami obejmują:

• Czyszczenie zębów dwa razy dziennie pastą z fluorem
  • Codzienne używanie nici dentystycznej
  • Regularne wizyty kontrolne u dentysty
  • Profesjonalne czyszczenie zębów
  • Spożywanie zdrowej, zbilansowanej diety
  • Powstrzymywanie się od palenia tytoniu

Laurence

Nazywam się Laurence Tung. Jestem pisarzem medycznym z wiedzą naukową w kilku dziedzinach. Ostatnio zajmowałem się takimi obszarami terapeutycznymi jak reumatologia i hipercholesterolemia. Mam również doświadczenie w genomice, epigenetyce, biologii molekularnej i biochemii. Pomagam tej stronie publikować wysokiej jakości artykuły na temat turystyki medycznej.