Gingiwektomia w Turcji

cena gingiwektomia Turcja 1
Napisany przez Laurence

Gingiwektomia w Turcji to zabieg chirurgiczny przyzębia, podczas którego usuwa się chorą tkankę dziąseł. Procedura ta jest również stosowana do usuwania inwazyjnej tkanki dziąseł.

NajlepszaKlinika.com informuje o gingiwektomii w Turcji i pomaga zarezerwować operację u wykwalifikowanych chirurgów . Treści te służą wyłącznie celom informacyjnym i nie mają na celu zastąpienia porady lekarza.

Ile kosztuje gingiwektomia w Turcji?

Średni koszt gingiwektomii w Turcji w Stambule wynosi 40 €. W zależności od Państwa potrzeb, cena może wahać się od 20 euro do 60 euro.

ProceduraCena Turcja
Gingiwektomia40 €

Co to jest gingiwektomia?

Niniejsze informacje służą wyłącznie celom informacyjnym i nie powinny być interpretowane jako porada medyczna udzielona przez NajlepszaKlinika.com. Wszelkie decyzje dotyczące leczenia, opieki pooperacyjnej lub rekonwalescencji powinny być podejmowane wyłącznie po konsultacji z wykwalifikowanym lekarzem.

Gingiwektomia w Turcji to zabieg chirurgiczny przyzębia, podczas którego usuwa się chorą tkankę dziąseł i zmienia jej kształt, aby zachować kontur dziąseł.

Gingiwektomia jest leczeniem z wyboru przewlekłej choroby dziąseł, gdy nie można jej leczyć antybiotykami, skalowaniem i leczeniem kanałowym. Zabieg ten jest również stosowany w celu usunięcia inwazyjnej tkanki dziąseł i poprawy ich wyglądu.

Ta chirurgia przyzębia jest wykonywana przede wszystkim w celu wyeliminowania czynników mikrobiologicznych i wad tkanek miękkich, które prowadzą do kieszonek lub innych poważnych chorób przyzębia. Ta chirurgia stomatologiczna w Turcji ma na celu zatrzymanie postępu choroby i utrzymanie zdrowia tkanek miękkich.

Procedura:

• Dentysta najpierw znieczula obszar, który ma być operowany.
  • Dentysta oddziela płat dziąsła od kości, aby odsłonić korzenie.
  • Płat jest oddzielany poprzez wykonanie niewielkich nacięć w tkance dziąsła.
  • Następnie usuwany jest kamień nazębny i inne miękkie osady na powierzchni zęba.
  • Otaczająca kość wyrostka zębodołowego może również wymagać reformulacji i przebudowy w celu utrzymania prawidłowego konturu wyrostka zębodołowego.
  • Płat dziąsłowy jest następnie repozycjonowany i zszywany.
  • Na szew nakłada się tymczasową osłonę ochronną, aby ułatwić gojenie się tkanek.

Ile sesjijest wymaganych w przypadku gingiwektomii w Turcji?
Liczba sesji wymaganych do leczenia zależy od stopnia zaawansowania choroby. Podczas jednej sesji operowany jest jeden kwadrant jamy ustnej. W zależności od obszaru tkanki dziąsła dotkniętego chorobą, liczba sesji może wynosić od jednej do czterech, po których następuje dodatkowa sesja w celu usunięcia szwów.

Jak długo trwa cała procedura?
Jeśli stopień zaawansowania choroby przyzębia oznacza konieczność leczenia wszystkich kwadrantów, cała procedura może potrwać od jednego do dwóch miesięcy.

Jak to działa?
Procedura gingiwektomii w Turcji prawdopodobnie zatrzyma postęp choroby, jeśli po operacji zostanie utrzymana dobra higiena jamy ustnej. Tkanka dziąsła ostatecznie się zagoi.

Jaki typ dentysty wykonuje gingiwektomię?
Operacja gingiwektomii w Turcji jest zwykle wykonywana przez specjalistę chirurga periodontologa.

Znieczulenie: znieczulenie miejscowe

Rekonwalescencja: Faza rekonwalescencji po zabiegu gingiwektomii trwa zazwyczaj od tygodnia do dziesięciu dni. Szwy są usuwane po zagojeniu się tkanki.

Ryzyko: Nadmierne krwawienie i infekcja

Pooperacyjna opieka stomatologiczna:

Gojenie się rany może trwać do tygodnia, podczas którego rana pokryta jest ochronnym opatrunkiem z mastyksu. Leki przeciwzapalne są wymagane w celu zmniejszenia bólu i obrzęku spowodowanego zabiegiem.

Po prawidłowym zagojeniu się tkanki dziąsła, szwy są usuwane. Aby utrzymać zdrową tkankę dziąseł po operacji, należy co trzy miesiące konsultować się z dentystą w celu usunięcia kamienia nazębnego i płytki nazębnej, które są głównymi przyczynami postępu choroby dziąseł.

Laurence

Nazywam się Laurence Tung. Jestem pisarzem medycznym z wiedzą naukową w kilku dziedzinach. Ostatnio zajmowałem się takimi obszarami terapeutycznymi jak reumatologia i hipercholesterolemia. Mam również doświadczenie w genomice, epigenetyce, biologii molekularnej i biochemii. Pomagam tej stronie publikować wysokiej jakości artykuły na temat turystyki medycznej.