Cena gingiwektomii w Tunezji

gingiwektomia cena 1
Napisany przez William

Wszystko, co powinni Państwo wiedzieć o gingiwektomii w Tunezji! Jaka jest średnia cena w Tunisie? Nasze porady dotyczące udanej gingiwektomii w Tunezji.

NajlepszaKlinika.com informuje o gingiwektomii w Tunezji i pomaga zarezerwować operację u wykwalifikowanych tunezyjskich chirurgów . Treści te służą wyłącznie celom informacyjnym i nie mają na celu zastąpienia porady lekarza.

Cena gingiwektomii w Tunezji

Średni koszt gingiwektomii w Tunezji w Tunisie wynosi 35 euro. W zależności od Państwa potrzeb, cena może wahać się od 20 do 50 euro.

ProceduraCena w Tunisie
Gingiwektomia35 €

Co to jest gingiwektomia?

Gingiwektomia w Tune zji to zabieg polegający na całkowitym usunięciu części dziąsła w obrębie jednego lub kilku zębów w celu leczenia choroby dziąseł lub wydłużenia wysokości lub szerokości zęba lub sekcji zębów. Może być wykonywana przez dentystę ogólnego przeszkolonego w chirurgii przyzębia. Innym rodzajem chirurgii periodontologicznej jest gingiwoplastyka. Gingiwoplastyka różni się od gingiwektomii tym, że ta pierwsza obejmuje tylko częściowe usunięcie dziąseł. W drugim przypadku usuwany jest cały fragment dziąsła.

Według American Dental Association około 47,2% Amerykanów w wieku powyżej 30 lat cierpi na jakąś formę choroby przyzębia (znanej również jako choroba dziąseł). Jeśli nie zapobiegnie się chorobie dziąseł lub jeśli nie podejmie się niezbędnych środków ostrożności po jej zdiagnozowaniu, pacjenci cierpiący na jakąś formę choroby dziąseł prawdopodobnie stracą zęby. Zabieg gingiwektomii można wykonać w celu wyleczenia skutków choroby przyzębia lub skorygowania choroby dziąseł wpływającej na struktury wokół zębów. Jest to jeden z niewielu zabiegów, które mogą pomóc w odwróceniu problemów z przyzębiem. Proszę czytać dalej, aby dowiedzieć się więcej o tej procedurze, jak jest przeprowadzana i czy może być możliwą opcją leczenia, aby przywrócić Państwa uśmiech i dziąsła do doskonałej formy.

Czym jest choroba przyzębia i jak się rozwija?

Choroba przyzębia zaczyna się od bakterii w jamie ustnej przyczepiających się do zębów. Bakterie gromadzą się i namnażają, tworząc biofilm zwany płytką nazębną. Jeśli płytka nazębna pozostaje na zębach, przylegająca tkanka dziąseł może ulec zapaleniu, prowadząc do rozwoju zapalenia dziąseł, wczesnej postaci choroby dziąseł. Codzienne nitkowanie i szczotkowanie zębów dwa razy dziennie pastą zwalczającą bakterie może pomóc w zapobieganiu zapaleniu dziąseł.

Praktyki higieny jamy ustnej usuwają płytkę nazębną i resztki jedzenia, czyszczą powierzchnię zębów i eliminują płytkę bakteryjną z linii dziąseł. Jeśli jednak płytka nazębna i resztki jedzenia nie są usuwane, a higiena jamy ustnej nie jest utrzymywana, zapalenie dziąseł pogarsza się, a tkanka dziąseł może stać się bardziej zaogniona, może wystąpić krwawienie, obszar między zębem a tkanką dziąseł może się pogłębić, tworząc kieszonkę przyzębną i może rozwinąć się choroba przyzębia.

Kieszonka przyzębna powstaje, gdy płytka bakteryjna nadal gromadzi się i przemieszcza pod linią dziąseł. Na tym etapie pielęgnacja domowa nie jest wystarczająco skuteczna, aby usunąć płytkę nazębną. Nieleczony biofilm będzie nadal rozprzestrzeniał się pod linią dziąseł i infekował wnętrze kieszonki. Ten rodzaj zaawansowanej choroby przyzębia może mieć wpływ na korzenie zębów i również ulec zakażeniu. Zęby mogą stać się luźne lub niewygodne, a pacjent będzie wymagał operacji dziąseł. Na tym etapie tunezyjski dentysta może zalecić wykonanie gingiwektomii.

Jak wykonuje się gingiwektomię?

Zabieg wykonywany jest przy użyciu skalpela chirurgicznego, jednak w niektórych przypadkach zamiast niego można użyć lasera o niskiej częstotliwości. Zmieniona chorobowo tkanka jest wycinana i usuwana, pozostałe dziąsła są ponownie mocowane w zębach i wokół nich za pomocą szwów, a obszar jest oczyszczany roztworem soli fizjologicznej i specjalnymi płukankami. Aby zapewnić pacjentowi komfort podczas zabiegu, stosuje się znieczulenie miejscowe. Po zakończeniu zabiegu na zęby i dziąsła zakładany jest opatrunek chirurgiczny. Opatrunek pozostaje na miejscu przez około tydzień. Stosowanie antybakteryjnego płynu do płukania jamy ustnej może wspomóc proces gojenia.

Jaka pielęgnacja jest wymagana po gingiwektomii?

Większość pacjentów może powrócić do normalnego trybu pielęgnacji jamy ustnej w ciągu miesiąca od operacji. Regularne wizyty kontrolne u dentysty lub periodontologa zapewnią powodzenie zabiegu. Stomatolog, który wykonał zabieg, będzie prawdopodobnie odbywał wizyty kontrolne co trzy miesiące, a następnie co najmniej dwa razy w roku będzie odbywał wizytę profilaktyczną w celu oczyszczenia wewnętrznej i zewnętrznej strony miejsca zabiegu.

William

Nazywam się William Royer i jestem pisarzem medycznym z doświadczeniem w pisaniu złożonych danych naukowych. Specjalizuję się w immunologii i hematologii. Wielką inspiracją jest dla mnie ścisła współpraca z różnymi pracownikami służby zdrowia, w tym lekarzami, pielęgniarkami i rzecznikami pacjentów. Publikuję również recenzje.