Waginoplastyka i Tajlandia

waginoplastyka tajlandia 1
Napisany przez Émilie

Waginoplastyka w Tajlandii to zabieg mający na celu zaciśnięcie pochwy. Alternatywą jest nieinwazyjne napinanie pochwy za pomocą podgrzewania tkanek lub lasera.

NajlepszaKlinika.com informuje o waginoplastyce w Tajlandii i pomaga zarezerwować operację u wykwalifikowanych chirurgów . Treści te służą wyłącznie celom informacyjnym i nie mają na celu zastąpienia porady lekarza.

Cena waginoplastyki w Tajlandii

Średni koszt waginoplastyki w Tajlandii w Bangkoku wynosi €1150. W zależności od Państwa potrzeb, cena może wahać się od 1000 euro do 1300 euro.

ProceduraCena Tajlandia
Waginoplastyka1150 €

Co to jest waginoplastyka?

Waginoplastyka w Tajlandii w Bangkoku (znana również jako tylna kolporrhaphy) to zabieg mający na celu zaciśnięcie pochwy. Alternatywą jest nieinwazyjne zacieśnienie pochwy poprzez podgrzanie tkanek za pomocą fal o częstotliwości radiowej (Femilift) lub lasera.

Pacjentki ze znacznym zwiotczeniem pochwy mogą nie odnieść korzyści z tych nieinwazyjnych zabiegów i mogą być lepszymi kandydatkami do chirurgicznego zacieśnienia pochwy poprzez waginoplastykę w klinice w Bangkoku.

Po porodzie kobiety mogą skarżyć się na wiotkość pochwy, wynikającą z rozciągnięcia tkanek i oddzielenia mięśni, czasami do punktu, w którym tampon wypada, a ten brak napięcia może przyczyniać się do dysfunkcji seksualnych.

Dlaczego warto poddać się waginoplastyce w Tajlandii?

Waginoplastyka w Tajlandii ponownie łączy rozdzielone mięśnie i usuwa dodatkową skórę z tyłu pochwy. Zewnętrzna skóra może również zostać usunięta w celu uzyskania bardziej estetycznego wyglądu.

Znieczulenie do waginoplastyki w Tajlandii

Chociaż waginoplastyka w Tajlandii może być wykonywana w znieczuleniu miejscowym, wiele osób decyduje się na wykonanie jej w Tajlandii w znieczuleniu ogólnym dla większego komfortu.

Przygotowanie do waginoplastyki

Kliniki w Tajlandii udzielą Pani pełnych instrukcji na temat tego, jak przygotować się do operacji waginoplastyki, która obejmie badanie ginekologiczne i test ciążowy.

Operacja waginoplastyki w Bangkoku

Pod skórą tkanki są napinane za pomocą mocnych szwów. Po zaciśnięciu kanału pochwy, skóra błony śluzowej jest zaszywana. Jeśli zewnętrzna skóra wystaje, można ją również zredukować, aby uzyskać bardziej estetyczny efekt.

Jakie jest ryzyko związane z waginoplastyką?

Każda operacja wiąże się z ryzykiem i potencjalnymi powikłaniami. Na szczęście zdecydowana większość pacjentek poddających się waginoplastyce nie ma żadnych problemów związanych z operacją i jest bardzo zadowolona z jej wyników. Zagrożenia są rzadkie, ale jeśli wystąpią, konieczne może być zastosowanie dodatkowych leków lub nawet zabieg chirurgiczny.

Ryzyko to obejmuje infekcję, krwawienie, blizny, ból podczas stosunku i deformację. Operacja może skutkować bolesnym współżyciem. Jednak większość naszych pacjentek poddających się waginoplastyce w Bangkoku nigdy nie doświadcza tego ryzyka.

Proszę pamiętać, że kliniki w Tajlandii bezpłatnie korygują wszelkie problemy lub komplikacje. Jeśli ma Pani niezadowalające wyniki i uważamy, że dalsza operacja rozwiąże problem, klinika wykona operację bezpłatnie.

Rekonwalescencja po waginoplastyce

Po operacji waginoplastyki będzie Pani musiała regularnie myć okolicę delikatnie wodą z mydłem. Przez 2 do 4 tygodni będzie Pani odczuwać lekki obrzęk i zasinienie. Przez około tydzień po zabiegu waginoplastyki może Pani odczuwać ból, ale zazwyczaj jest on bardzo niewielki.

Przed zabiegiem waginoplastyki wszystkim pacjentkom przepisywane są leki przeciwbólowe i antybiotyki w celu złagodzenia bólu i zapobieżenia infekcji.

Przez 6 tygodni musi Pani powstrzymać się od jakichkolwiek wkładek dopochwowych, w tym stosunków płciowych i tamponów. Pozwoli to na całkowite zagojenie się nacięć i zapobiegnie ich ponownemu otwarciu. Powinna Pani również unikać podnoszenia ciężkich przedmiotów i nadmiernego wysiłku podczas defekacji, ponieważ może to utrudnić gojenie. Szwy po waginoplastyce same się rozpuszczą i wycofają.

Powinna Pani być w stanie wrócić do pracy tydzień po operacji i wznowić program lekkich ćwiczeń. Proszę unikać podnoszenia ciężarów lub forsownych ćwiczeń przez 4 do 6 tygodni.

Jakie są rezultaty waginoplastyki?

Zabieg ten zazwyczaj skutkuje zwężeniem kanału pochwy, co może przyczynić się do zwiększenia satysfakcji seksualnej.

Émilie

Nazywam się Emilie Gervais i mieszkam w Stambule, w Turcji. Jestem pisarką medyczną z rozległą wiedzą naukową i ponad 15-letnim doświadczeniem w badaniach nad rakiem i biologii molekularnej. Mam doświadczenie w organizacji kongresów i zarządzaniu projektami. Potrafię przekazywać złożone koncepcje medyczne i naukowe różnym odbiorcom za pośrednictwem różnych mediów, w tym tej strony internetowej jako forum dla moich tekstów.